ტრენინგის მეშვიდე დღე
. მოვისმინეთ და გავაკეთეთ კომენტარები მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომების პრეზენტაციაზე.
ვისწავლეთ გუცლ დრაივის მუშაობის პრინციპები.
გავეცანით მეხუთე მოდულს სადაც შეფასების რუბრიკაზე იყო მონაცემები.,თვითშეფასების რეფლექსიას , კოლაბორაციულ შ ეფასებას.
გადავხედეთ პროექტის მახასიათებელ ჩეკლისტს, ვისწავლეთ თუ როგორ ხდება საინფორმაციო ბიულეტენზე ქულების მინიჭება.
გავეცანით სპეციალური შესაძლებლობების ბავშვებთან მუსაობის პრინციპებს და ვიმუშავეთ მეექვსე მოდულზე.მყავს სპეციალური საჭიროების მოსწავლე, რომელთან მუშაობაშიც გამოვიყენებ კარგად.
. მოვისმინეთ და გავაკეთეთ კომენტარები მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომების პრეზენტაციაზე.
ვისწავლეთ გუცლ დრაივის მუშაობის პრინციპები.
გავეცანით მეხუთე მოდულს სადაც შეფასების რუბრიკაზე იყო მონაცემები.,თვითშეფასების რეფლექსიას , კოლაბორაციულ შ ეფასებას.
გადავხედეთ პროექტის მახასიათებელ ჩეკლისტს, ვისწავლეთ თუ როგორ ხდება საინფორმაციო ბიულეტენზე ქულების მინიჭება.
გავეცანით სპეციალური შესაძლებლობების ბავშვებთან მუსაობის პრინციპებს და ვიმუშავეთ მეექვსე მოდულზე.მყავს სპეციალური საჭიროების მოსწავლე, რომელთან მუშაობაშიც გამოვიყენებ კარგად.
Комментариев нет:
Отправить комментарий